LIBERTATEA - FORUM CU ANUNTURI - imobiliare, matrimoniale, auto, hoteluri, pensiuni
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

LIBERTATEA - FORUM CU ANUNTURI - imobiliare, matrimoniale, auto, hoteluri, pensiuni

LIBERTATEA - FORUM CU ANUNTURI - PUBLICA ANUNT PE FORUM FARA LOGARE
 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Magazin cu obiecte ale celebritatilor

In jos 
AutorMesaj
retusul
Vizitator




Magazin cu obiecte ale celebritatilor Empty
MesajSubiect: Magazin cu obiecte ale celebritatilor   Magazin cu obiecte ale celebritatilor EmptyLun Feb 09, 2009 12:42 am

La Los Angeles, Las Vegas, Miami, New York si Washington functioneaza galerii-magazine care, in loc de arta, vand american memorabilia. Sub aceasta denumire se reunesc obiecte de colectie, de origine americana, care in ultimii ani au devenit o moda mondiala. In interiorul acestor magazine puteti gasi, de exemplu, jacheta de piele purtata de Schwarzenegger in "Terminator", pistolul folosit de Sean Connery in filmele din seria "007" sau fotografii cu autografele lui John Wayne, Barbra Streisand...

Cele mai multe dintre aceste obiecte sunt vandute la licitatie. Se platesc 60.000 $ pentru costumul original purtat de Michael Keaton in "Batman" si 30.000 $ pentru o jacheta de scena a lui Elvis Presley, purtata in timpul unui celebru concert la Madison Square Garden, in 1972. Aceste articole rare sunt cumparate direct de la studiourile cinematografice (Time Warner, MGM, Disney) sau vandute de actorii care le-au pastrat si dupa filmari.

Valoarea obiectelor
Orice obiect de colectie este cu atat mai valoros cu cat este mai rar. De asemenea, valoarea lui creste daca celebritatea careia i-a apartinut inregistreaza un succes neasteptat sau se retrage din cariera. Exemplul cel mai rasunator il reprezinta, cu siguranta, chitara Fender Stratocaster la care Jimmy Hendrix a cantat in toate concertele sale (inclusiv la cel din Woodstock) pana in 1970. In acei ani, valoarea chitarei era estimata la 12.000 $, dar acelasi Fender Stratocaster s-a vandut apoi, la o licitatie ce a avut loc in 1990, pentru aproape 150.000 $!

Dar nu trebuie sa pandesti moartea celebritatilor pentru a creste valoarea obiectelor detinute de acestia. Fotografiile semnate de Michael Jordan (celebrul baschetbalist din NBA) au crescut, in urma retragerii sale din activitatea sportiva, de la 150 $ la 750 $.

Farmecul unui magazin de memorabilia atrage un public de curiosi, carora li se vand obiecte de larg consum, mai accesibile din punct de vedere economic si care constituie adevarata sursa de venit a acestor puncte de vanzare. Astfel, alaturi de ochelarii de soare ai lui Tom Cruise din filmul "Top Gun" (400 $), se gasesc imitatii ale armelor din "Razboiul stelelor" (200 $), dar si numerele de inmatriculare uzate ale automobilelor americane casate (12 $), firmele de metal ale benzinariilor Shell sau Amoco (25 $) sau indicatoarele rutiere ale unor drumuri celebre care traverseaza Statele Unite de la o coasta la alta (20 $).

Tehnici de vanzare
Pentru obiectele mai ieftine (fotografii, afise, insigne), este fundamentala o pozitie centrala a magazinului, cu un mare aflux de public. Un punct de vanzare de memorabilia poate avea astfel o cifra de afaceri anuala de peste un 200.000 $, vanzand produse la care se poate aplica un adaos comercial de 100% fata de pretul initial de achizitie.

Piata obiectelor de colectie de top urmeaza, in schimb, o logica comerciala complet opusa. Cumparatorul este cu atat mai fascinat de o piesa cu cat aceasta este mai necunoscuta. Nu trebuie ca ea sa fie fotografiata, nici folosita in scopuri publicitare, doar cativa privilegiati trebuie sa stie ca ea este de vanzare. Marja de profit este ridicata. Spre deosebire de un magazin traditional, vanzarea de memorabilia nu isi are punctul de forta in competitivitatea pretului. Dimpotriva, cu cat acesta este mai ridicat, cu atat reprezinta o garantie in plus a autenticitatii obiectului.

Toate magazinele de memorabilia au un site pe Internet. Reteaua este o parte integranta a marketing-ului si a strategiei de vanzare din acest sector. Principala dificultate este reprezentata de aprovizionarea cu marfa. Este indispensabila frecventarea licitatiilor (chiar si pe Internet), stabilirea de contacte cu colectionari particulari (daca aveti un magazin, va vor cauta ei) sau cu alti comercianti.

In Statele Unite, comerciantii de memorabilia au contacte cu casele cinematografice si discografice, precum si cu agentii starurilor. Revistele specializate dau informatii despre datele si locurile unde se desfasoara licitatiile sau targurile.

Numarul 1 in Los Angeles
Starworld este cel mai celebru magazin de memorabilia din Statele Unite. Situat in inima orasului Los Angeles, pe faimosul Hollywood Boulevard, el intra in posesia celor mai interesante obiecte inaintea concurentilor. Starworld nu se limiteaza la obiectele scumpe. Dimpotriva, grosul cifrei sale de afaceri provine din articole evaluate la preturi intre 25 si 200 $, cum ar fi fotografiile semnate de actori si cantareti celebri (40 $ pentru Cindy Crawford, 75 $ pentru Celine Dion, 100 $ pentru Harrison Ford sau John Travolta, 250 $ pentru Barbra Streisand, 750 $ pentru Frank Sinatra sau pentru cele patru semnaturi de pe o fotografie cu Rolling Stones) si afisele filmelor (15-25 $ pentru cele care ruleaza si 100-200 $ pentru cele mai celebre si care nu mai ruleaza in salile de cinema). David Elkouby, proprietarul, este un fost fotograf profesionist al starurilor.
Sus In jos
 
Magazin cu obiecte ale celebritatilor
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Vand Obiecte Artizanale
» SexShop Online - www.potentamaxima.ro - Magazin Erotic
» Magazin online - adidasi originali si imbracaminte la cele mai mici preturi

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
LIBERTATEA - FORUM CU ANUNTURI - imobiliare, matrimoniale, auto, hoteluri, pensiuni  :: Idei de afaceri :: Afaceri de pretutindeni-
Mergi direct la: